بعد اومدم تلگرام میبینم اقا انلاینه و یهو افلاین شد
هی زنگ میزنم بر نمیداره برنمیداره برنمیداره
به درک به تخمدان چپ و راستم
به درک فاضل مگه من چقدر باش مهمم
به درک به درک به درک من برا هیشکی مهم نیستم
نوشته شده در چهارشنبه دهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 0:45 توسط tanya| |
3 صبح هفتم خرداد...ما را در سایت 3 صبح هفتم خرداد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8